Logo Kometikk Laboratoriet

Retur & Frakt

Retur & Reklamasjon

Reklamasjon

Skulle det være en feil i leveringen din, skal du kontakte kundeservice innen 7 dager, og forklare utfyllende hva som er feil med leveringen. Vi vil ta kontakt med deg så snart vi har sett på reklamasjonen din, og senest innen 3 virkedager.

 

Skade

Dersom varen er skadet under transport, ønsker vi at du sender et bilde som viser skaden i en mail til oss innen 7 dager. For å få nytt produkt av oss, sender du den skadede varen i retur til oss. Vi dekker selvsagt returfrakten.

 

Angrerett

Du har 14 dagers angrerett på alle varer fra KosmetikkLaboratoriet.no i tråd med angrerettloven.
Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten, kreves det at varen leveres tilbake i fullverdig stand uten skader, og at den ikke er åpnet. Åpnede varer godtas ikke.
Vi ønsker at håndteringen skal være så enkel som mulig for begge parter. Ved angret kjøp har selger og kjøper noen forpliktelser som må følges innenfor angrerettlovens bestemmelser. Vi sender ut informasjon til alle våre kunder via e-post om angrerettloven. Last ned angrerettskjema og legg dette ved forsendelsen.

 

Vi anbefaler å ta godt vare på originalemballasjen hvis man ønsker å returnere varen.

Under finner du noen viktige utdrag fra angrerettloven:

Angreretten betinger at kunde bærer kostnadene selv (jf. Angrerettloven § 8, punkt i). Dersom forbrukren uttrykkelig har valgt en annen type levering er dette en kostnad som bæres av kunde (jf. Angrerettloven § 24).

Angreretten betinger at melding er gitt selger innen 14 dager etter at leveransen er mottatt.(jf. Angrerettloven § 21). Forbrukeren skal uten unødig opphold, og senest 14 dager fra melding om angrerett er blitt gitt, sende varene tilbake. (jf. Ang Angreretten § 25)

Angreretten gir næringsdrivende rett til å belaste kunde om produktet er påført en verdireduksjon som følge av bruk utover det som er nødvendig for å fastslå varens art, egenskap og/eller funksjon. (jf. Ang Angreretten § 25).

 

Feil med leveransen

Dersom det har skjedd en feil med leveransen din, og varene du har mottatt ikke samsvarer med det du har bestilt, bes du kontakte kundeservice. Har vi sendt deg feil produkt, sender vi selvfølgelig det riktige produktet til deg.

 

Ikke mottatt pakke

Dersom pakken ikke er kommet frem til deg, ber vi om at du kontakter kundeservice. Vi vil da ta kontakt med fraktleverandør. Finner vi ikke pakken, sender vi nye varer til deg.

Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.

Ordre & Frakt

Fraktkostnaden på bestillingen din er kr. 74,-

Det koster ikke mindre å frakte mer, vi ønsker heller ikke å insentiver folk til å kjøpe mer enn de trenger. 

For hver pakke vi sender vil vi kompensere for utslipp ved å plante et tre og gjøre investeringer i klimakvoter for å kompensere på vårt utslipp. Ved større ordre må vi plante flere trær og investere i flere klimakvoter.

Vi bruker Bring og DHL som leverandør på våre forsendinger. 

 

De fleste sendinger leveres direkte i din postkasse.
Vi har et mål om å sende pakken din, allerede neste virkedag, etter at vi har mottatt ordrebekreftelsen.


Husk å oppgi rett adresse ved bestilling, da det ikke er mulig å endre adresse i ettertid.

Vi sender til alle adresser i Norge, med unntak av Svalbard, Jahn Mayen og Bjørnøya.

  • Instagram
  • Twitter
  • Facebook
  • YouTube